torsdag 8 november 2007

Ååå, vilken grå novemberdag....
Skulle gått och tränat idag, men här sitter jag istället framför datorn. Orkade inte ge mej ut igen i mörkret. Jag fick stanna längre på jobbet också, då blir det så stressigt att hinna laga mat till familjen och sen ge sig iväg igen. Så jag hoppar över träningen idag. Igen. Egentligen tycker jag det är roligt att träna, men det har varit lite si och så den sista tiden. Det är så svårt att hinna med allt, jag vill ju hinna ta det lite lugnt också! Men jag mår bättre av att träna regelbundet, känner mej piggare och gladare. Jaja, jag får väl ta nya tag nästa vecka..!

Idag fick jag mail från min väninna H som bor i Dubai, hennes man jobbar där och hon och deras yngsta dotter har flyttat med dit. Så spännande att få en möjlighet att lära känna ett annat land, en annan kultur, ett annat sätt att leva än hemma i Sverige. Jag hade också tagit chansen om den gavs. Fast ibland hoppas jag (i hemlighet...) att de ska drabbas av våldsam hemlängtan och flytta hem igen!!! (Saknar er!)

1 kommentar:

Cattis sa...

Inte alltid så lätt att hinna med allt. Men att hoppa över träningen någon gång när det blir för mycket gör väl inte såå mycket ;)
Låter spännande att få bo i ett annat land för en tid.