onsdag 28 november 2007

Ordlös Onsdag

Frestelser.
Se fler bilder hos Nejma i Marocko!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet precis var det kortet är taget...:)

Anonym sa...

Ja, det gäller att passera snabbt eller blunda. Annars kan frestelsen bli för stor!

Anonym sa...

Säkert gott, men sedan jag slutade med godis för sisådär 5-6 år sedan kan jag inte gå in i såna affärer. Klarar inte av den söta doften.

Della sa...

Det ser inte så dumt ut. Jag är speciellt påverkbar just nu före middagen.

Wickans värld sa...

Ser gott ut! Men oftast ser det godare ut än vad det är - inbillar jag mig! hahaha!!

Starka Pippi sa...

åhh... där vill jag var just nuuu!!
Mummsss

Åsa sa...

Mmmmmums! Hahah - skrattar åt Wickans kommentar. Då får man allt inbilla sig riktigt riktigt hårt ;)
Var, var, var???

Nässelblom och choklad sa...

Vilket otroligt utbud. Jag undrar var det är?

Admin sa...

Tror det är precis lika gott som det ser ut - VILL HAAAA!

Kent Filppu sa...

Gott, gottigottgott.

Ninnie sa...

åsa o. nässelblom: det är en godisbutik i Avignon, Frankrike. MYCKET gottigt fanns det där!

Pumita sa...

Hej Ninnie!
Jag var här och klickade mig trött i onsdags för jag har jättesvårt att kommentera hos dig. Vet inte alls vad det beror på att jag inte får fram kommentarrutan. :/

Nu kan jag iaf skriva några rader. Ha en skön advent. Hoppas att du har lite frestelser kvar. :)

Ninnie sa...

Pumita; Tack för hälsningen! Inga godis frestelser från denna butiken har jag, men det finns ju mycket annat gott så här i adventstid, saffransbullar t.ex.!