tisdag 27 oktober 2009

Tisdagstema

-KUSLIGT-

TISDAGSTEMA hittar du fler kusliga bilder.

13 kommentarer:

Sirpa sa...

Det ser ut som nån härjat runt bland gravstenarna.... kusligt!

Tant Malin sa...

Nej där skulle inte jag heller känna mig helt komfortabel en mörk natt...

Mamma Mimmi sa...

Hu, så läskigt! Får kalla kårar på ryggen bara av att tänka på att promenera förbi en mörk höstkväll. Snyggt! Hälsningar Mimmi

Johanna - Fotoblogg! sa...

Vilken bra bild! Den hade nog blivit mer kuslig som svartvit istället. :)

sinneskatten sa...

Oj! där skulle jag inte vilja g¨en mörk kväll.

Lasseivomma sa...

Oj, en gravstenskyrkogård...superkusligt. Snygg tolkning.

Ninni sa...

Den bilden är bra på det kusliga temat! Av någon anledning tänker jag på en fransk kyrkogård...
Härlig stämning i bilden!
Ha en skön onsdag!
Kram NInni

Christer sa...

Ja, det där var lite kusligt!
Det ser trångt ut!

Klimakteriehäxan sa...

Bra bild på välfunnet motiv! Och så har du härliga höstfoton i blogghuvudet dessutom!

Monkan sa...

Som taget ur en skräckfilm. Snygg bild!

En farmor sa...

Kuslig bild.
Må gott
Anne

Tuvstarr sa...

Ja, en gammal kyrkogård är nog alltid lite kuslig. Bra fotat i alla fall.
Och ditt nytt blogghuvud gillar jad också.
Hälsningar från Tyskland.

Marie sa...

Kyrkogårdar är inte alltid så skrämmande, kan tycka om att gå omkring och läsa, fundera på människors liv och vad som hände. Specielt på riktigt gamla kyrkogårdar. Men en mörk och blåsig natt så avstår jag nog från ett besök.

Kram