onsdag 28 oktober 2009


För ett tag sen fick jag en award av Mie med bloggen Carpe Diem.
Tack Mie!
Till den här awarden hör att man ska berätta sju saker om sig själv, och därefter skicka den vidare till sju andra. Jag gör det enkelt för mig, och avstår från att välja ut några att skicka den till...det tycker jag är så svårt. Jag ger denna award vidare till alla er som jag brukar besöka, och vill någon berätta mer om sig själv så vore det ju spännande!

Och, ja vad ska jag då berätta om mig själv...?

-Jag arbetar som förskollärare, men började mitt yrkesliv inom vården, är undersköterska också. Jag har aldrig ångrat mitt nuvarande yrkesval, det är ett fantastiskt stimulerande och roligt arbete!

-Jag tycker det är roligt med kläder och mode...hade jag råd skulle jag handla alldeles för mycket...

-Men om jag HADE jag mera pengar skulle jag nog istället lägga dem på resor, för jag älskar att resa!

-Jag gillar att springa i skogen, det är både avkoppling och friskvård som jag ägnar mig åt flera gånger i veckan.

-Jag brukar bli kännetecknad som en lugn och klok person, fast själv kan jag känna mig både förvirrad och nervös allt som oftast...(Tur att det inte märks utåt....!)

-Jag har absolut ingen ordning på papper och dokument....fast jag önskar att jag hade.

-Jag är en obotlig Betapetare...Tröttnar nog aldrig på detta roliga ordspel. Jag har alltid varit fascinerad av ord och namn, var duktig på och intresserad av språk när jag gick i grundskolan. Och har alltid tänkt att jag ska läsa mer språk nån gång, i framtiden.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hej Ninni. Kul, nuvet jag lite mer om dig. Ha en forrtsatt bra torsdag :-)

Miss Marie sa...

Kul att lära känna dig lite bättre! :)