onsdag 23 januari 2008

Ordlös Onsdag


Blå himmel efter regn....

Se fler bilder hos Nejma!

17 kommentarer:

Cattis sa...

åå det speglar sig i droppen.
tycker det är svårt att fånga droppar... lyckas nästan aldrig.

Snygg fångst ;-)

Kram
Cattis

Randi sa...

Ännu en vacker droppbild. Spegelbilden är snyggt fångad!

Marika på Odlingspyssel sa...

Vad vacker bilden är :)

Poppins sa...

En härlig bild där du fångat det perfekta ögonblicket - ska droppen falla eller inte?
hälsningar från Poppins

PS Hoppas du kommer iväg på en liten vårtripp till London. Tror det är perfekt att vara där till påsk!

Mildamakter sa...

En så läcker droppbild var länge sen jag såg :o)

Anonym sa...

Läcker vattendroppe, var när på jag hade publicerat en liknande bild idag:)

Rajson sa...

Tjusig droppe!
Angående Arn-tycker inte den är såå.. dålig.Helt OK underhållning i lungt tempo, vackert filmat från mina hemtrakter.
Ha en brak väll!

Åsa sa...

Åh, vilken läcker droppe, häftigt att världen speglas i den =)

Anonym sa...

vilken fin bild! Ett tävlingsexemplar

Della sa...

Snygg spegling i droppen.

Anonym sa...

det var en fin bild.
Ser ut som en liten tass som håller en glaskula :0)

Pumita sa...

Vilken snygg bild! Är det ett hus på droppen eller ser jag i syne?

Maz sa...

Det måste bara varit en skur för himlen ser inte ut ha ett endaste moln. Fint fångat!

Mia sa...

Ah vad fint!

Tala om att man ser varlden klarare om man bara stannar upp och tar sig tid att se lite narmare pa de sma detaljerna tillvaron..

Anonym sa...

Jisses så vackert!
jag älskar droppar, särskilt droppar på bild!

Anonym sa...

Åh, så vacker! En bild som alldeles tar andan ur mig...

Ninnie sa...

TACK för alla kommentarer!