lördag 29 april 2023

Min resväska är packad,


...för i morgon flyger jag till Holland/Nederländerna,
tulpanernas land!


När min syster fyllde år i vintras fick hon ett bidrag till en resa hit,
och jag fick följa med!
Så imorgon åker vi,
och kommer hem igen på fredag.
Det ska bli så roligt!


Men också lite pirrigt...
Ja, det var ju längesen jag var ute på resa nu,
senast var i februari 2020 då vi var på Madeira.
Det var precis i början på pandemin,
sen dess har jag inte varit utomlands.
Och såklart lite oro över hur mycket jag ska orka med min trötta hjärna...


Men vi ska ta det lugnt.
 Inte besöka några storstäder
utan bara njuta av blommor och vackra vyer!


Igår såg jag den här lilla skönheten när jag var ute och gick.

Trevlig helg!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en en riktigt trevlig resa. Njut och ha det bra. Där finns mycket vackert att se. Kram Anki 🤗🌺

Channal sa...

Underbart Ninnie! Min mormor drömde om att få komma till Holland och se alla tulpanfält. Såg bilder från din Insta, läckert! Ha det jättemysigt med din syster. KRAM Anna