måndag 23 november 2009

Bildligt talat

Fler bilder hos
Mimo.

10 kommentarer:

Rajson sa...

Där vill jag sitta istället för här!

Cecilia Artista sa...

Så skönt att slå sig ner på bänken och sitta där och titta på utsikten och njuta av tillvaron!

Marie sa...

Vilken fin plats att sitta på tu man hand, men det ser faktiskt lite ut som om hon hasat sig längre åt sidan och markerar att jag vill vara ifred ;-)

Ninni sa...

Jag skulle absolut inte ha något emot att byta plats med dem...
Må så gott!
Kram Ninni

Ulla sa...

Hur länge ska vi vänta innan båten kommer?

annette sa...

Där skulle jag gärna sitta en lång stund och bara vara!

Ha det gott!

annette

Photos by Storm sa...

Ser väldigt väldigt skönt ut. Härligt ljus/Lis

Gunilla sa...

Jag håller med de övriga som lämnat kommentarer. Där skulle jag också vilja sitta ock filosofera

Ha det gott
Gunilla

Mona sa...

Vilken underbar plats att sitta på och filosofera över livet.

Marie sa...

Vilken underbar plats, slå sig ned för att vila tankar och ben. Kram