söndag 10 maj 2009

Igår hade vi ett par vänner här, och efter mat och prat åkte Buzz-spelet fram. Det är så roligt! Vi höll på till långt över midnatt...
När man har gäster den här tiden på året och framöver så blir det ju grillat man bjuder på förstås. Igår blev det vår favorit-marinerade fläskfilé med god lime-sås till, och efter det min smaskiga marängtårta....(Recept finns på min receptsida).

Idag blir det biobesök igen. (Filmgalen....!?)
Dagens film heter The Wrestler.
Jag har hört mycket bra om den, hoppas den lever upp till mina förväntningar!

En liten bukett av våren från min trädgård:

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag är inte alls förtjust i dataspel förutom just BUZZ, vi har de flesta BUZZ spelen, vilket spelade Ni?

Ninni sa...

Ett spel som jag alls inte känner till. Men jag är ingen älskare av spel utom frågesporter typ Nationalencyklopedin eller TP.
Härliga vårbilder från din trädgård!Receptet ska jag lägga på minnet och testa när vi kommer hem till grillen i Sverige. Här bor vi precis ovanför en grillrestaurang så vi behöver inte ha någon egen:)
Må så gott!
Kram Ninni

Marie sa...

Du får ge en kommentar om filmen, har också hört en hel del om den. Vacker vårbukett du visade fram - och när jag nu kom hem från Antwerpen så såg jag att häggen hade börjat blomma - den vackraste tiden är nu. Kram