tisdag 2 december 2008

Titta här! Jag har fått en "award", i från Tyskland!
Det är Tuvstarr som gett mig denna. Tack, så glad jag blir! Tuvstarr bor i Sachsen, Tyskland och visar många vackra bilder både därifrån och från andra platser i Tyskland.
Awarden ska skickas vidare och länka till sju andra bloggare, och det är ju alltid svårt för det finns så många trevliga bloggar...Men denna gången väljer jag följande:
Della; där man kan drömma sig långt bort och se människor och natur från fjärran länder
Ninni; med otroligt vackra bilder från exotiska Brasilien
Malin; med vardagskåserier, musik, böcker, filmer, bilder och smycken
Elisabeth; för att hon skriver så mysiga, trevliga kåserier om vardag, människor, resor och så alla fina fönster hon visar
Mie; som skriver om jobb, familjeliv, mode och allt möjligt på sin mysiga sida. (välkommen tillbaka igen!)
Rajson; med underbart fina bilder på blommor och natur från "mitt" landskap Västergötland
Anki; lärare som just nu bor i USA och berättar mycket intressant om landet och sina erfarenheter av att vikariera som lärare där.

8 kommentarer:

Ninni sa...

Grattis till din "award"! Och mången tack! Jag kikade in här när jag såg att du hade uppdaterat och möttes av en utmärkelse! Wow!Vilken överraskning!
Må så gott! Kram Ninni

Mie sa...

Åh tack, vilken ära! Nu blir jag alldeles rörd ju:)
Kram

Elisabet. sa...

Å, Ninnie!

Det är så oändligt snällt och rart av dig och jag säger TACK .. men jag vill inte peka ut sju bloggar .. jag skrev om det häromdagen .., jag ger dem till er alla goa, rara människor här i bloggvärlden!

Stor kram!

Elisabet

Malin sa...

Tack så mycket! Just nu verkar dock min blogg inspiration tryta lite... men den ska väl komma tillbaka snart!

hugan sa...

från tyskland! ojsan o grattis till dej!

Della sa...

Tack så jättemycket, Ninnie! Jätterart av dig. Och grattis till din egen.

Rajson sa...

Tack snälla gulliga du!
Det värmer i snöyran!
Nyss hemkommen från "tjejmiddag", tur att jag är ledig imorgon!
Sen jag började blogga har mitt fotande fått en helt annan mening.Är hela tiden på jakt efter nya vinklar och ideer,Förrut fyllde jag bara hårddisken md sånt som kanske var "bra att ha till senare".
Har upptäckt mkt nya miljöer i mitt när område tack vare kameran.

Blir lika rörd varje gång någon som visar uppskattning med en liten komentar eller med ett "Nobell pris" som din award!
Tusen tack kramar!

Fröken Anki sa...

Grattis till din utmärkelse, och jag tackar så mycket för de fina orden om min blogg och att du skickade utmärkelsen vidare till mig!

kram