onsdag 3 december 2008

Jaa, så har jag fått en utmaning med en 8 - lista!
Här är listan man ska svara på:
8 favoritprogram
1. Så ska det låta
2. Do-bi-do
3. På spåret
4. Lost
5. Jaa... sen blir det inga fler för jag tittar inte så mycket på tv!
8 saker jag gjorde igår
1. Jobbade
2. Var hos frissan och klippte mig
3. Dammsög
4. Läste om barns språkutveckling
5. Pratade med min man i telefon
6. Bloggade
7. Spelade Betapet
8. Åt huvudvärkstabletter för jag hade huvudvärk
8 saker jag ser fram emot
1. Att min man ska komma hem från veckans jobbresa
2. Att äldste sonen kommer hem över jul
3. Fira jul med familjen
4. Få vara ledig flera dagar i sträck
5. Gå på julmarknad i stan
6. Att vintern tar slut och våren kommer
7. Resa till Toscana.
8. Semester i Grekland
8 favoritrestauranger
1. El Meson i Köpenhamn. Spanskt, jättegott!
2. Navona, italiensk restaurang i Köpenhamn
3. La Copita
4. ..och ja, där tog det slut....för jag äter ju inte så ofta på restaurang. Det är när man är ute på resa, och då blir det ju olika och inte någon jag kommer ihåg namnet på...
(Köpenhamn däremot besöker jag nästan varje år).
8 saker på min önskelista
1. Riktigt vinterväder
2. En lugn och härlig jul
3. Att få tid att läsa böcker jag vill
4. Att mina barn (och deras respektive) får vara lyckliga
5. Vinna pengar (varifrån...jag spelar ju inget?!) så jag kan resa mycket
6. En ny, bättre kamera
7. Få fortsätta vara frisk
8. Att min man kommer hem snart

Reglerna för denna utmaning är:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Ja....och så ska den skickas vidare.
Men jag gör det lätt för mig, och utmanar alla som vill, att göra den här utmaningen.
Själv blev jag utmanad av Miss Marie.

4 kommentarer:

Miss Marie sa...

Jag hoppas att huvudet är bättre idag! Visst är det så med restauranger, man går ju mest utomlands o då kommer man inte ihåg vad de heter!

hugan sa...

håhå jag kommer inte på så många saker inte...!! Men kul att läsa din lista! Ha en härlig fredag!

Pumita sa...

VAD? Har du På spåret som 3:a? På min lista skulle det vara en klar 1:a. Ha en skön helg!

Anonym sa...

Kul att läsa dina svar!