söndag 19 oktober 2008

Fototriss

Första gången jag är med i den här bildkedjan!
Temat är SKYLTAR, och här är mina bidrag: Den här skylten visar vägen till vattenfallet strax utanför Nidri, på den grekiska ön Lefkas. I Köpenhamn kan man köpa rosor i alla färger! Billigare om man tar två buntar...Och så den sista. Bra att ha nära till tandläkaren när man äter polkagrisar! Den här skylten satt på väggen i den gemensamma entren till ett polkagriskokeri /butik, och tandläkaren i Gränna....

Mera skyltar att titta på finns på Fototriss, titta in där!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den sista bilden gillar jag! När jag bodde i Nynäs så var det ett bageri i dörren bredvid tandläkaren! :) Kramen

Anonym sa...

Den sista är ju bara för bra!

Anonym sa...

Ja den sista är ju för bra! Men jag gillar nog den första bäst ändå. Skylten smälter så fint in i omgivningen.

Anonym sa...

Den sista bilden är verkligen bra, trodde först att det var ett skämt.

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Härliga foton på skyltar.
Den första var så härlig.
Gillar rosor, men den sista är nog bäst.
Undrar om de sammarbetar.....
Ha det gott.
kramen Synne.

Anonym sa...

Sista bilden är ju kunglig :)

Anonym sa...

haha vad jag skrattade åt den sista!:D

Jah Hollis sa...

Den sista är bra. Känns som om det ligger en tanke bakom där. :-)

Anonym sa...

Har ni varit i Gränna i år?? Isf har jag missat det! F