söndag 7 september 2008

Jag har fått paket! Jag vann budgivningen på Tradera, och fick hem den här fina blusen från Odd Molly, i mjukaste silke. Den är jättefin! Jag provade den här blusen i en affär i somras, och gillade den. Men den var på tok för dyr - liksom alla Odd Molly´s kläder - men nu fick jag den för mindre än halva priset! Det var väl ett fynd?!
Inte allt, men mycket från Odd Molly är väldigt fint tycker jag, men priserna är inte fina...För något år sen var detta märke ganska okänt, men tyvärr är Odd Molly inte så "odd" längre, man ser dessa kläder mer o mer. Fast den här blusen är ganska "odd" tycker jag, jag gillar den!

6 kommentarer:

Rajson sa...

Kul och fynda,kan leva länge på det.
Köpenhamn är aldrig fel!Det så mycket mer kontinentalt än våra städer.
Vilkem grå helg,har knappt varit utanför dörrarna!

hugan sa...

Riktigt grattis till det fyndet! Roligt när det funkar!
Du har om du vill en liten utmaning på min blogg!
gokväll!

Anonym sa...

Den ser riktigt härlig ut!
Jag har i alla fall inte hört talas om Odd Molly...

Ninni sa...

Vilket fynd! Visst känns det bra att kunna göra sådana affärer:-)
Då är det extra roligt att använda det...
Köpenhamn är ju en jättemysig stad så det är klart ni ska åka dit:-) Ni får ta någon annan storstad senare. Man önskar att det fanns både tid och pengar till alla resor man vill göra.
Må så gott! Här håller vi på att svettas ihjäl...+34 har det varit idag...och det är fortfarande vinter! Kram Ninni

Anonym sa...

Vilket fynd! Jättekul när man lyckas med att fynda.
mvh smillasplats.blogg.se

Jah Hollis sa...

Grattis då!
Och vad heter Odd Mollys kollektion för pensionärer?
Old Molly, förstås! :-D