fredag 18 juli 2008

Jag hittade ett personlighetstest hos Pumita. Jag är ganska skeptisk till dylika test...Men jaa, så här blev resultatet.
Ninnies personlighetstyp:
Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.
Kärriärer som skulle kunna passa Ninnie:
Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, SYO-konsulenter, journalister, religionslärare.

4 kommentarer:

hugan sa...

åhå sånt är alltid lite skojsigt att fördriva tiden med! om det sen stämmer är det jättekul! måste testa!

Pumita sa...

Håller med huga! Jag tar inte såna här tester på allvar utan tycker mest att de är roliga och underhållande i brist på vettigare sysselsättning. ;) Har aldrig haft någon tanke på att bli polis eller detektiv! *asg*

Cattis sa...

hehe. lite småkul att göra sådana där test... Stämde det då tycker du? förutom att du är förskolepersonal?

jag är så fånig att jag tycker det är kul att se vilket bakverka jag är ;-)

För övrigt har jag en underbar semester och har fått låna en kabel till laptoppen en stund på morgonkvisten :-)

kramen
Cattis

Ninnie sa...

Cattis; Jo, men jag kunde nog känna igen mig i en del påståenden där. Fast det som står där kan väl passa in på många, i någon mån antar jag....Men fritidspolitiker, eller artist, eller SYO-konsulent för den delen, njaää...