onsdag 30 januari 2008


Jaa, jag vet att det inte tjänar något till att gnälla över vädret...att det inte gör saken bättre, snarare tvärtom. (Tänk positivt...) Men nu är jag så TRÖTT på detta eviga gråväder och blöta regnande! Jag vill ha sol, sol, sol, och blå himmel.
Surfar runt på resesidor och drömmer om att resa bort.... Vill åka NU! Fast nähä, det går ju inte... Bit ihop, och hoppas på bättre tider. För det kan ju inte bli sämre nu, bara bättre och bättre. Och dagarna blir ju faktiskt längre och längre, och ljusare och ljusare. Och kanske, kanske kan det bli en resa till påsk...Kanske.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är verkligen skitväder..trist!

Men jag kan ju inte klaga på solbrist, var ju till Fuerteventura i fjorton dar efter nyår och framåt!

Men jag längtar redan efter värme och sol igen..kramen Ninni

Anonym sa...

Efter regn kommer sol, men ta o gör slag i saken o boka resan du drömmer om!!

hugan sa...

Jag klagar inte på vädret just nu-det är riktig vinter här uppe! Jag kan åka skidor varje helg!

Men jag förstår dig! Jag har åxå börjat längta till värmen...men inte än! Hoppas du kan åka iväg till påsk, jag håller min tumme!

Anonym sa...

Vi kommer ju på lördag! Det får du se fram emot! :D

Ninnie sa...

Ninni, Malin o Huga: Sol o värme, det tror jag vi längtar efter lite till man så här års, eller hur? Men vi går ju alla åt rätt håll, mot solen!
Jonathan O Frida; ÅÅÅhhh, vad jag blir glad att ni ska komma på lördag, det är solsken för mej!!