måndag 10 december 2007

Hos ariaM blev jag inspirerad att göra följande test. Mest blev det denna färgen för mig. Pröva du också! Stämmer det månntro?!
Your Aura is Red
You have a high level of emotion. This can mean passion, but it can also mean rage.Usually, you don't take these emotions out on others. You just use them as motivation - and it works!
The purpose of your life: embracing all the wonders of the life, lots of travels, and tons of adventures
Famous reds include: Madonna, Marilyn Monroe, Jennifer Lopez
Careers for you to try: Dancer, Boxer, Surgeon

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men du har ju valt fel yrke.....du får börja träna så du kan bli boxare...:)

Anonym sa...

Det var jag som skrev innan.....glömde skriva namn..../Lillasyster

Ninnie sa...

Haha, nä, boxare är väl kanske inte min grej...men kirurg kanske?!?

Anonym sa...

***Your Aura is Red***
jag blev röd, vad det nu innebär, läste inte :P