söndag 4 juni 2023

Ett 11-årskalas!


Ja, tänk att mitt första barnbarn har blivit 11 år,
nyss var han ju en liten plutt...


Solen sken och det var en ljuvlig sommardag,
Jamen jag tror faktiskt att det alltid varit sol och vackert väder den här dagen,
3 juni,
när Vilmer fyller år!


Paketöppning först, såklart.
Vilmer hade önskat sig pengar,
och en sjungande kaktus.


Vilken glädje när han öppnade kaktuspaketet!


Lilly har tappat en massa tänder...!


Så måste man ju "hysta" födelsedagsbarnet förstås!



Elva gånger, en gång för varje år!
HURRA!!!

Vi blev bjudna på god lunch,
italiensk pastasallad,
och så kaffe och rabarberpaj eller äpplepaj
med vaniljvisp.
Mums så gott!


Sen satt vi och hade det skönt i solen i de nya sköna altanmöblerna.
De har J byggt själv,
han är verkligen duktig!
En tresitssoffa, en tvåsitssoffa och två fåtöljer.



Den stora nallen Bamse fick Vilmer av lillasyster Lilly!

Vilken härlig dag,
med några av mina bästa små!

1 kommentar:

Channal sa...

Hej Ninnie! Vilken fin dag födelsedagsbarnet fick! Stort Grattis till Vilmer 11 år. Säger som dig, vad åren går. Har ju följt dig under dessa år och sett hur dina barnbarn växer. Så himla söta och fina! Jag firade min bror igår den 4 juni. Då är det verkligen alltid fint väder... KRAMAR Anna