tisdag 28 juli 2020

Tillbaka hemma igen,
 efter en härlig vecka i Sälenfjällen.

Jag har en massa bilder, förstås.
Här kommer några,
fler blir det så småningom när jag hinner sätta mig och skriva lite mer.
Just nu har jag har fullt upp med att vara ledig 
 - den här sista semesterveckan.

Vi bodde så fint!
Ett litet lagom stort hus, mitt i naturen.


Underbart att vakna med solen som sken genom träden,
vilket den faktiskt gjorde varje dag.
Inte så varmt, men alldeles lagom vandringsväder.


För vandrat -det har vi gjort!
Sammanlagt flera mil,
bara vi två, 


och så några dagar med sällskap av J,


och några dagar i sällskap med E och A.


Så himla mysigt att ha haft dem på besök!!

Genom skog och över myrar,

och på kalfjället

i sol och regn och hagel

och fotat massor!

Skog, stigar, myrar, hjortron och polarull....



Cyklat har vi också gjort,



plockat lite bär 
och ätit våfflor!

Och titta vilken fin dalahäst vi fick i present!
Jag blev helt kär i den...



En toppenvecka!

Inga kommentarer: