måndag 27 maj 2019

Måndag =  l å n g d a g.
Helt slut efter tio timmar på jobbet...
Frusen och trött.
Tio plusgrader och regn,
vart tog sommarvärmen vägen???

Men en mysig helg, trots avsaknad av vår/sommarvärme.
Jag har firat min mor med lite blomster,
och vi blev bjudna på gofika, 
- ingen bakar godare bullar och kakor än min mamma!

Jag har också blivit uppvaktad, 
av mina kära.
Den största glädjen i mitt liv
är att ha lyckan att vara mamma 
och farmor!
Titta på det här lilla hjärtegrynet,
han sitter nu!
Han är en så glad och nöjd liten bebis, 
lille älskade 
Sam.

Lycka är också att kunna plocka in en liten bukett av blommor från min trädgård.


Kortvecka den här veckan,
så himla skönt!
Jag har tagit semester på fredag,
alltså bara tre arbetsdagar.
Hurra!

1 kommentar:

Channal sa...

Sötisen! Barnbarnen värmer hjärtat! Men nu vill jag ha tropisk värme som vi hade förra året. Vill sitta ute utan att frysa.

KRAM Anna