söndag 9 december 2018

Andra advent.
Regn som öst ner, eller bara småstrilat. 
Regnat har det gjort i alla fall, mest hela tiden,
och mörkt har det varit.
Jag längtar efter ljuset!
Är absolut ingen vintermänniska...
Men idag var en mysig dag!
Söndagsmiddag med delar av familjen.
Och mest fokus på den här lille godingen,
lillebror Sam.
Så fin och ny och mjuk och varm...

I går åt jag en riktig lussekatt!
Mumsig och god.
Vi var på vårt favoritcafé,
Frid&Fröjd.
Sen ville jag gå på julmarknaden som var i Haga,
få lite julstämning, ta lite juliga bilder...
Men det ösregnade!
Så det blev inte en enda bild,
 utan vi gick bara snabbt förbi, 
hukande under paraplyet,
till bilen och åkte hem...




1 kommentar:

Channal sa...

Hejsan! Jag är ingen vintermänniska jag heller! Brrr! Önskar mig lite snö så det lyser upp mörkret. Vilken mysig dag du har haft. Så söt den lilla, mys❤️

KRAM Anna