tisdag 26 juni 2018

Ja, som vanligt går dagarna fort och jag hinner inte riktigt med...

Men här är min midsommarhelg:
Jordgubbar så klart,
som avslutade en underbart god midsommarlunch hemma hos mina föräldrar.
Jag och min lilla mamma i deras trädgård, 
 vi beundrar alla vackra blommor och växter som frodas där.

Det var kallt och regnigt på midsommarafton. 
Vi satt inne hela dagen..
Men på midsommardagen sken solen, och det blev varmt och skönt.
Vi gick en långvandring i skogen, 
underbart!



Vi tog den smala vägen... ; )

Midsommardagen avslutades med fullt hus hemma hos oss, ja, nästan i alla fall.
(De minsta små var inte med, 
de har tillbringat midsommaren med sin mamma.
Saknade förstås, 
men nästa helg ses vi igen!)
Det blev såklart fotboll efter maten,
Sverige - Tysklandsmatchen.
Det gick livligt till!!!
Jag njöt så av den härliga stämningen,
 (nästan) alla mina kära tillsammans, 
glada och uppspelta,
å, vad det värmde mitt hjärta!

1 kommentar:

Channal sa...

Så fint väder ni hade! Härligt att Sverige nu gick vidare! Tyskland kom sist i gruppspelet.

KRAM🇸🇪 Anna