måndag 15 januari 2018

Jag är så trött på vinter, grådagar, kyla, regn och snö...
Vintern är ju såååå lång!
I dag och igår har det verkligen varit isande kallt.

Här är lite sommarbilder för att påminna om en annan tid...


...sommar...

Det känns otroligt avlägset just nu, 
när snön yr utanför mitt fönster. 
Usch...jag hoppas det inte blir för mycket snö, jag börjar jobba kl 06.00 i morgon. 
Inte roligt om jag får börja morgonen med att skotta massa snö för att komma ut ut garaget. 
Jag öppnar ju imorgon, och måste vara i tid.

3 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

Sommaren är fin! Jag gillar faktiskt vintern oxå, men då ska det vara snö. Här är ingen snö ...

Magnus sa...

Jag håller helt och fullt med dig Ninnie, vintern är tröttsam nu.
Ha en bra helg!

Channal sa...

Känner som du... så trött! Men jag blir faktiskt piggare av den vita snön.

KRAMAR Anna