söndag 16 april 2017

Jag tycker om vackra saker, mjuka färger och milda dofter.
Sånt som ögonen njuter av att se, och som gör mej varm i hjärtat.
Som vår vackra natur,
blommor och växter,
vackra landskap,
hav och berg
och skog och slätter till exempel,
men också vackra ting och fina kläder...
Vackra kläder kan göra mej så glad!
Som den här fina blusen, som jag fick i julklapp av min man.
Ja, han valde inte själv...jag var ju med och köpte den ;)
Älskar den här fina, mjukgula färgen,
det vackra mönstret som påminner om fåglar eller fjärilar,
och det sköna, lena materialet.
Min favoritblus.
Som ju passade perfekt nu till påsk.

(Brukar inte vara med på bild, 
men eftersom det inte är många som hittar hit längre må det vara hänt).
Blusen är från danska  Ganni

1 kommentar:

Channal sa...

Hej! Vi är lika där... jag tycker också om det mjuka pastelliga. Blusen är underbar och du är jättefin i den. Kul och se dig =)

KRAM Anna