tisdag 20 januari 2015

Tisdagstema

-FLERA-
Inte bara en utan flera minusgrader 
var det den här dagen i början på januari när jag tog den här bilden. 
Nu är det snö på gång igen, och jag hoppas att det blir flera minusgrader så att snön får vara kvar ett tag. Jag är ganska less på regn, lera och blåst, och längtar väl egentligen mest efter vår. Men det lär dröja ett tag till.
Så tills dess får det gärna vara lite flera minusgrader 
så vi får lite snö istället för allt regn som fallit denna vinter.
En bild till veckans

7 kommentarer:

bokhyllan sa...

Hej! Vintrigt vacker kall bild! :)

llh sa...

Snyggt när det gyllene ljuset bryter igenom molnväggen.

Monica o Jacob sa...

Vilken underbar bild:-)
När det kommer någon samlar jag ihop dom och går åt motsatt håll bara för att inte någon ska bli rädd;-)
Ha det bra

Della sa...

Vilket vackert ljus.

Freja sa...

Vinter är vacker, men då behövs snö och kyla! Mycket fin bild!

Olga T sa...

Vacker vintervy! Det syns att det är kallt.
SV: Gillade din långa kommentar. Israel är ett speciellt land. Var där för ett år sedan. Helt fantastiskt! Men i år har det ju hänt en hel del och i nuläget hade jag inte velat åka dit. Förstår att din resa gav dig minnesbilder. Det finns fler foton från Jerusalem och Tel Aviv på min blogg.

Mias Mix sa...

Jättevacker bild!