tisdag 16 oktober 2012

Ny läsecirkel! 
Det är så härligt att gå och hämta den nya läslistan med alla nya böcker som väntar på att läsas...Den första som fick följa med mig hem är den här:
 Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd.
En bok som verkade både annorlunda och bra. Jag har inte läst ut den ännu, men såhär långt kan jag säga att den började bra, för att nu nånstans mitt i bli lite trög och enahanda...Men jag vill ändå läsa vidare (är annars en sån som inte läser färdigt böcker jag inte tycker om-det finn så många andra att läsa istället!) för jag måste  få veta hur det ska gå för Harold och de andra inblandade i historien! 

1 kommentar:

Pumita sa...

Så kul! Ser fram emot dina recensioner sedan. :) Av din lista har jag bara läst Little Bee och den tyckte jag om.

Jag har också slutat "plåga mig" och släpper en bok om den inte faller mig i smaken, max 100 sidor läser jag, beror lite på hur mycket det tar emot. Just nu läser jag Mo Yans Det röda fältet. Det är en bok som jag är ganska kluven inför, mycket bra skriven men samtidigt lite väl mustig för min smak. Visst är jag diplomatisk, haha. Nåväl, den är mycket läsvärd ändå. :)