torsdag 21 juli 2011

VEN
En solig och alldeles underbar tisdag tillbringade vi på varsin gul cykel på denna lilla ö.


Jag har länge velat åka hit och cykla run ön, tänkt att det skulle vara fint och mysigt. Mina drömmar infriades i tisdags, och det var ännu finare än vad jag föreställt mig. Vi hade en underbar dag här. Vi cyklade runt på knastriga grusvägar, med havet ständigt närvarande, solen varm och skön och med en mild vind som ven (!) kring öronen. Vilken härlig dag.

Jag kan verkligen rekommendera en tur hit!

3 kommentarer:

Malin sa...

Så fantastiskt vackert!!!!

En vän till mig som flyttat ned till Skåne hade varit där m sina barn nyligen, kul att få bilder till "hennes" berättelse.

Kram

Jah Hollis sa...

Ven är en pärla fler borde upptäcka när de kommer till Skåne. Jag har själv varit där och åkt runt på de gula cyklarna, bland annat sällskap med mitt gudbarn som gillade det mycket.

Jah Hollis sa...

Har de kvar glassen från den lokala glassfabriken? Det är en bekant till mig som en gång i tiden drog igång den.