måndag 1 mars 2010

Bildligt talat


Fler bilder ser du HÄR

6 kommentarer:

anemonen sa...

En härligt solig bild. Just nu vräker snön ner utanför mitt fönster. Inte roligt alls för nu vill jag ha vår och mycket sol.

mimmi sa...

Här önskar jag att det såg ut som det gör på din fina bild här ..men tyvärr så dröjer det nog ett tag till men men ..det skall bli sol i morgon ..så kanske .. kanske .. det kan bli lite grann lik :D

Erik "Semlan" sa...

Åh, vilket skönt torg med värmande sol. Känns lite Spanien över miljön. Det kan ju knappast vara här i Sverige med tanke på allt snöslask, usch. Tror jag snart tar en sista minuten ner till Spanien eller Italien... ;-)

Lissen sa...

Vilken underbar bild av ett fint torg. Har all snö tinat bort hos dej, eller är det en gammal bild.
Undrar bara, för hos mej är det så mycket snö ännu.
Ha det gott. //Lissen

Pumita sa...

Jag spanar efter gubbarna som spelar boule men lyckas inte hitta några. :) Är bilden från Sverige eller är jag på rätt spår?

Ninnie sa...

Bilden är från Lucca i Italien, en solig söndag i mars månad. Det var så varmt att man kunde sitta utan jacka och njuta av den värmande solen.