onsdag 17 februari 2010

Jag har firat min födelsedag (i går och i söndags) och har hela huset fullt av tulpaner. I alla färger....Så vackra!
Jag bjöd på citron och limekaka igår, den är så himla god! Vi brukar ha s.k. "fredagsfika" på jobbet, och i fredags bjöds det på denna kakan, så god, då god. Receptet tog jag förstås, nu finns det på Ninnis Goda. Pröva den!
Idag är det tyst och tomt i huset. Mannen ute på jobbresa, barnen ute på sitt.

Jag längtar efter sol och vår, men fick just se på Tv:n att det vankas mer snö i morgon. Nehej, ingen sol och vår alls i sikte.

2 kommentarer:

Pumita sa...

Har den äran i efterskott! :)

P.S. På ordverifieringen står det "rapar". Det tänker jag verkligen inte göra. Det går ju inte för sig när man grattar någon på födelsedagen. =)

Malin sa...

"Lite sent men välment" GRATTIS!!!!

Vilken härlig färgkavalkad!