måndag 24 augusti 2009

Bildligt talat


Fler talande bilder ser du hos Mimo

6 kommentarer:

Della sa...

Så mycket stövlar. Undrar om det är stor åtgång i värmen?

Karin Berg sa...

mycket stövlar..precis som della så undrar jag om det var ngn åtgång i värmen. Själv så köpte jag ett par stövlar idag..

Pialotta sa...

Marknad på G.. mannen lär säkert inte sälja många av de här fotriktiga "skodona" i värmen.. men en bra och rolig detaljrik bild.. var undrar jag?

Ninni sa...

Men kanske är de lika som här i Brasilien. Är det vinter så ska man ha stövlar oavsett temperatur :)
Där skulle jag kunna gå och lukta på skinnet i timmar...Jag älskar doften av skinn!
Må så gott!
Kram Ninni

Veronica sa...

Ojoj, vad skor. Men det ser varmt ut. Kanske någon nyhet för höstmodet.
=)

Susanna sa...

Stackarn, han väntar nog på "bättre" väder, kanske det han kollar efter i tidningen ;-)
Bra bild!