fredag 6 februari 2009

Fredagsfärg

Den här bilden har jag visat förut, men den får vara med igen för den passar ju så bra in på denna veckas fredagsfärger GUL och GRÅ. Eller hur?
Fler bilder ser du HÄR.
Så skönt att det är fredag. Som vanligt har det varit en intensiv vecka.
Vi har fått snö här igen, inte mycket men i alla fall så pass att jag börjar tvivla på att våren är nära...
Nu ska jag titta på "På spåret", dricka ett glas vin och äta lite choklad.
Fredagsmys...
Önskar alla en riktigt skön helg!

13 kommentarer:

Amonazon sa...

Åh, vad mysigt han ser ut att ha.
Längtar till sommar och mys på altanen när jag ser bilden.

Sanna sa...

Naw! Vilken myskisse!

Marie sa...

Vin och cholklad - fin fredagskväll. Och också här är våren långt bort. Kram

Ulrica sa...

Skön slapparbild!

Anonym sa...

Den där är verkligen klockren gul och grå. Eva

hugan sa...

Ypperligt bra övernsstämmande bild!

Såg att ni skulle till Toscana, vilket vore som en dröm!! Går det att ta sig fram på Engelska språket??

Kram från frusen huga.

Myra sa...

Här var det verkligen gult och grått. Härlig bild. :)

Poppins sa...

Mysig bild. Jag får lust att lägga mig och mysa på soffan med en bok.
kramar

Della sa...

Så gult och så grått. Och så skönt det ser ut.

SysterLilli sa...

Klockren tolkning av fägerna. Han/hon ser ut att må gott misse. :)

Rajson sa...

Vilken skön bild på en gosig kisse!
De blå hortensiorna är otroligt läckra ,men oftast lite svåra i färgen.Tar kol på det mesta runt om!
Ha en skön kväll, får väl kika på byns stolhet Scots i kväll.Låten lär vara mindre kul, synd!Stan skulle behöva något positivt nu.Alla idrottslag är helt ur slag, kommunen har förlorat massor på börsen osv!

Pumita sa...

Han ser ut att ha det varmt och skönt i sin stol! Lite bortskämd, kanske? ;)

Anonym sa...

Choklad...näää fy vad gott, jag som precis bestämt mig för att vara utan godis till påsk. (omfattar inte fika)