onsdag 4 februari 2009

6:e bilden i 6:e mappen.
Den ser ut så här:Min son E i de härliga vågorna i havet vid "vårt" hotell på Kreta.
Den här bilden visar jag idag i en fotoutmaning jag fått av Helena på bloggen Liteomlite. Så roligt att det var just den bilden som låg där. Vi ska nämligen åka tillbaka till Kreta i sommar.
Å, jag längtar!
Jag har sett den här och liknande utmaningar på flera bloggar på sistone, så jag skickar den inte vidare till någon särskilt utpekad, utan uppmanar dem som tycker det verkar kul att hänga på!

6 kommentarer:

Helena sa...

Vad kul att du ville anta utmaningen. Det var en härligt skummande bild du hade

Ha det gott//Helena

Camilla Alvén sa...

Kreta är en härlig ö!
Ha det bra
Camilla

Miss Marie sa...

Jag läste att du ska åka till Toscana, va härligt! :) Tänkte höra om du har några tips på vart man kan åka och bo, vi funderar nämligen på att fira vår smekmånad där... :)

Anonym sa...

Vilket superhärligt foto du fick visa upp.

Här har vi vintrigt värre idag, man blir verkligen sugen på en utlandsresa till solen o värmen!

KRAMAR!!!

SysterLilli sa...

Kanonhärlig bild. Värme, sol och salta bad kan det blir bättre? :)
Jaha, så föll jag i fällan och hoppade på denna utmaning hos dig. Min förhoppning var självklart att det skulle bli en härlig sommarbild.
Men nej, precis tvärtom! Suck! Vinter och snö... Brrr! ;)

Pumita sa...

Kanonfin bild! Sitter här och drömmer mig bort. :)