onsdag 14 januari 2009

Hos Huga hittade jag en rolig och lagom enkel fotoutmaning;4th 4th.
Det är så enkelt som att man ska visa det fjärde fotot i fjärde mappen i sitt fotoarkiv. Med en liten lämplig förklaring till.
Här är det foto som jag hittade där:
Bilden är tagen i Churchillparken vid Kastellet i Köpenhamn. Det är St Albans kyrka (eller Engelska Kyrkan som den också kallas) i bakgrunden, och den mäktiga och vackra Gefionfontänen i förgrunden.
Vem som vill får anta denna lilla enkla fotoutmaning!
I dag har jag varit på jobbet i mer än 12 timmar i sträck, så jag är rätt trött. Imorgon ska jag berätta lite om filmen jag såg i måndags.

3 kommentarer:

Ninni sa...

Ja, det var en rolig utmaning! Fast...man får själv bestämma om det är fjärde mappen på hårddisken eller den externa hårddisken;)) Man tar den som är bäst då förstås.
Kram Ninni

Ninni sa...

Ja, det var en rolig utmaning! Fast...man får själv bestämma om det är fjärde mappen på hårddisken eller den externa hårddisken;)) Man tar den som är bäst då förstås.
Kram Ninni

Della sa...

Detta måste jag kolla på när jag komemr hem. Undrar just var som väntar i den mappen?
Din bild är bra.