söndag 28 september 2008

Huset fullt har vi haft i helgen! Alla barnen hemma, och några flickvänner också. Mysigt!
Men innan de kom hann vi med att gå på höstmarknad i stan, tittade på allsköns grejer, träffade vänner och bekanta, och njöt av det sköna höstvädret.

Idag har mannen och jag varit ute på en underbar höstpromenad. Solen sken, hösten är verkligen vacker såna här dagar!
















Träffade en fin häst i en hage, han ville gärna ha lite friskt gräs från andra sidan staketet att mumsa på.Ifall man har ett överflöd av äpplen, kan man ju bjuda förbipasserande! Tack, det var gott!

Ikväll blir det biobesök, det är ju söndag...Filmen vi ska se heter Funny Games. Den ska nog vara bra tror jag.
Ny vecka snart, som säkert blir lugnare än de föregående. Hoppas jag.
Sugen på nåt gott? Titta in på Ninnis Goda, där finns en trerätters höstmiddag!

2 kommentarer:

Ninni sa...

Vilken härlig promenad! Vi har också gjort en vårpromenad i Botaniska trädgården, premiär för oss. Det kommer nog lite bilder därifrån när jag tittat igenom dem...
Må så gott! Kram Ninni

Anonym sa...

Och jag tänkte bara passa på att tacka för din underbart goda äppelpaj (som som vanligt var mer än god), tacktack! :)
Kram Elin