söndag 17 augusti 2008

Tvådagars-helg är för kort! Det borde vara minst tre dagar. Så att man hinner med att leva lite med, vara ledig, sköta hemmet, umgås med familj o vänner, slappa, läsa, se på film, pyssla med blommor o trädgård...Denna helgen är redan slut, måndag igen imorgon. Men en del har hunnits med i allafall. Igår var vi - äntligen!- och köpte ett nytt vitrinskåp till matrummet. Som jag velat ha i evigheter, ett större där mina glas o mitt porslin o så får plats. Det blev bra!
Sen kom äldste sonen J och svärdotttern F hit, de stannade tills idag. Vi åkte ned till Göteborg, och gick på Liseberg tillsammans idag, innan de åkte hem till Trollhättan. Roligt!!! Det var så längesen jag var på Liseberg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tog du kort där?! Ha ha! Det blev fint!

Poppins sa...

Jag har insett att jag inte har tid att jobba överhuvudtaget... Men chef håller nog inte med. :)

Roligt att besöka Liseberg! Man blir som barn på nytt.

Rajson sa...

Det var länge sedan jag besökte Liseberg.När döttrarna var mindre var detta ett måste varje sommar.
Läste om böckerna nedan.Har läst alla utan strandsommar,måste leta fram den!Gillar också hennes skrivar stil.Kan riktigt se ljuset längs havet och känna brisen!