söndag 10 februari 2008

Vinterkräksjuka är inte roligt...usch, känner mej fortfarande matt. Men bättre!

Piggade upp mej med att titta Melodifestivalen igår, det "måste" man ju se. Störst behållning av det spektaklet var helt klart komikern Björn Gustafsson! Väldigt kul kille! Men hur kunde Christer Sjögren med plymer och en så fånig låt om hur vi alla i Europa är en enda stor och mysig familj gå vidare? Vem röstar på honom, undrar jag?!? Jovisst, han sjunger väldigt bra, men INTE den här låten och det där framträdandet. Pinsamt. Amy Diamond, visst hon är charmig och duktig, men det var inte nån speciellt bra låt tycker jag.
Den låt jag tyckte var bäst i denna sörja, That´s love med Michael Michailoff, kom inte ens vidare.

3 kommentarer:

hugan sa...

Håller med dig 100%
det var som sagt i övrigt rätt slätstruket..hoppas på bättring till nästa lördag!

Anonym sa...

Nej det var rena skiten rent ut sagt, jag gillade killen från färöarna..sjöng jättefint!

Bullarna såg smaskiga ut...tar en med mig när jag går..haha

Kramen Ninni

Anonym sa...

Jag har fortfarande inte stött på en enda människa som erkänner att de röstade på Christer Sjögren....
Vad kul att du också gillade Michael Michailoff, jag hejdade oxå på honom! Skönt att du är lite piggare.