måndag 18 februari 2008

Lååång arbetsdag idag, en timma extra på morgonen för en arbetskamrat som går kurs, en timma extra på eftermiddagen för sjuk arbetskamrat. Totalt 10 timmar idag på jobbet, känner mej inte så pigg just nu...

Men det har ju varit VÅR idag! 10 plusgrader och sol. Lite tidigt kanske, men åh så härligt!
(Några vårbilder från rabatterna, tagna förra veckan)

Nu ska jag ut och gå! ( kallt ute nu, och stjärnklart)
Och just det ja, helgens firande gick bra. Utemiddagen var jättegod, mmm! Finfina presenter och blommor fick jag, kakorna jag bjöd på blev goda, och tårtan smakade mums. Recept på päronkakan efterfrågades igår, det finns nu på Ninnis Goda, varsågod att kika in där!

5 kommentarer:

Desiree sa...

Supefina vårbilder. :-) man blir glad av dem.

Anonym sa...

Så fint! Äntligen vår! :) Hoppas på ännu lite mer värme nu också...

Miss Marie sa...

härligt med lite vår! =)

hugan sa...

Men hallå här GRATTIS!!
så här lite i efterskott..tant huga är inte alltid riktigt med..!

Jaha där är det åxå vår...det är det här med, sol dis, dryga tre minusgrader och en meter snö, underbart! Ska försöka ta mej ut på en promenad idag...

Päronkakan ser väldigt god ut den med ;)

Cattis sa...

Visst är våren tidig i år...

så fikasugen jag blev nu då. Mmm.
Jag som ska i bikinin... *asg. Näää det får nog bli baddräkt *s

Vi ska till nordvästra delen av Kreta tror jag, tror staden som vi ska bo i heter Chania.

ha det bra och se till att få vila lite nu oxå.

kram
Cattis