fredag 21 december 2007


JULLEDIGT!
Sista dagen på jobbet, nu är jag julledig ända till 6 januari! (Med undantag för en ynka jobbdag, 2/1)
Denna dagen gick undan. Mycket att göra, fara hit o dit, handla mat, hämta mannen på jobbet, laga mat....Men nu sitter jag här, helt matt och börjar känna hur skönt det är att jag faktiskt är ledig nu, i flera dagar.

Julgransbelysningen slocknade i morse, jaha, det var bara att köra in till stan efter jobbet och köpa en ny. Vi kan ju inte ha en gran utan ljus i. Fast "bara och bara".... jösses så mycket folk det var i stan! Jag fastnande i ett p-hus också. Kom varken fram eller tillbaka. En en bil höll på att bärgas där i det trånga p-huset. Det tog lite tid, och ackompanjerades av ilskna biltutor. Att folk stressar upp sig så?!? Till slut fick jag tag på mina juleljus, och halva priset var det också. *glad*
Nu lyser granen så fridfullt igen...

Imorgon lyxar vi till det med middag på restaurang. Nänä, inget julbord, det ska bli GREKISKT. Mmm, det ska bli gott!

Nu tar jag julledigt och vill önska alla som läser en riktigt
GOD JUL!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul till dig med och självklart för du länka till mig - jag blir ju bara glad över det! :)

Fictive sa...

Vad härligt det låter! Snart kommer jonathan också då blir det väl ännu bättre? :D God jul till er alla!

Nnika sa...

God jul!
Ha en trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Önskar Dig och de Dina en riktigt fridefull jul. Njut av ledigheten och ladda batterierna ordetligt. Jul är till för återhämtning... tror jag. GOD JUL !

/ Airam

Cattis sa...

Visst är det skönt att all före jul stress får läggas åt sidan nu julen faktiskt är här :-)
Det som är klart är klart och det får duga så.
Vi har ingen fungerande belysning i granen... saknar en skarvsladd som passar ojordade kontakter, eller om det var tvärtom... mmm
Vi får lysa i kapp i stället :-)

Stor Julkram!