fredag 12 februari 2021

Fredagstulpaner!



Älskar dessa vackra blommor!




Varje vecka köper jag tulpaner, 
blommor är ju ett av livets glädjeämnen.


Och en liten tulpan till Louie blev det också.

Idag firar vi!
En spännande förändring i vårt liv som vi ser fram emot...

Och så blir lite förskottsfirande på min födelsedag nästa vecka,
med en liten weekendresa en bit söderut.
Svårt att fira med hela familjen i dessa tider, men jag och N ska fira lite ändå.
Så i morgon åker vi lite söderut,  till Ängelholm.
Vi ska bo på hotell Hus 57, ett nytt hotell där.
Bara vara, äta gott och (såklart...!)
vandra lite på vackra Kullaberg!

Vi hoppas på liiite mildare väder än vi haft de sista dagarna.
I dag var det -19 grader när jag åkte till jobbet...!

1 kommentar:

Channal sa...

Nu blev jag nyfiken! Spännande med positiva förändringar. Underbart med en weekend... njut av den och grattis i förskott! -19!! Räcker med några minusgrader. Vad åren går, fyra år sedan Louie inte fick se solen🙏🏻♥️

KRAMAROM Anna