måndag 14 oktober 2019

En festlig helg!

Först firade vi, min man och jag, 
att vi varit tillsammans i 36 år!
Den 8 oktober 1983 träffades vi första gången,
och sen dess har det varit vi två.
En hel evighet...
...fast det samtidigt inte alls känns sådär längesen.
Han är den bästa jag vet,
och har varit hela tiden...
En så stor lycka det är att få älska och bli älskad,
...och att vår kärlek blivit till en så stor familj med åren.
Tre barn och fyra barnbarn.
Hurra!

Nåväl, 
vi firade dessa år i lördags med att åka in till storstan.
Gå runt och titta lite,
njuta av höstfärgerna i stan,
fika gott,

...och sen mötte vi upp dessa två,
E och A,

och så blev det en spännande boulematch på Boulebaren.



Gissa vem som vann..?!? 😉 (hurra för oss!)

Efteråt åt vi en god middag, min man och jag,
på en favoritrestaurang,
Ma Cuisine.

Så gott!


I går var det en annan fest.
Vi var på dop,
för min brorsdotters lille pojke,

Wiggo.


Hela lilla familjen. 
Storasyster vinkar glatt till alla hon känner.

Dopet var i den här vackra gamla kyrkan,
och efteråt bjöds det på god mat och så massor av fika!

Trött liten pojke...

En fin helg!

Och jag är så glad att äntligen känna mig lite piggare,
för imorgon ska jag ju ut och resa!!!

Inga kommentarer: