fredag 6 juli 2018

Vi har firat!
Först firade vi våran J som fyllde år i går. Efter jobbet åkte vi upp till honom och barnen med blomma och present. 

Så ljuvligt att bli mött av två glada små som kommer rusande i ens famn när man stiger ur bilen!


J hade fixat god grillmat, 
mums!
Lilly tar hand om dockorna såklart...
Men sen blev hon lite trött, det blev ju lite sent på kvällen...

Jag hade med med en somrig jordgubbstårta, så klart det ska va tårta då man fyller år..!
Vi gav J ett ölglas och ett Nintendospel i present.
Skojigt racingspel som alla kunde spela!

Idag har vi fortsatt att fira!
N fyller år på söndag, 
men redan idag tog jag med honom på överraskningsmiddag på restaurang Tapaso 
på Linnégatan i Göteborg.

Mums så gott!
Godaste tapasen vi ätit tror jag.
Vi firade också att vi jobbat färdigt, nu har vi 

SEMESTER!!!

1 kommentar:

Anneli sa...

Hej! Tusen tack för din kommentar hos mig. Jag önskar er en underbar vistelse i Grekland! Det låter helt underbart att få tillbringa en del av sommarlovet där. Kramen och ha det så gott! Anneli