onsdag 4 april 2018

Min påsk!
Sol från en blå himmel, härligt trots att det varit isande kallt. 
Vi inledde påskhelgen med påsklunch hos min mamma och pappa på långfredagen.
Min mamma lagar alltid så god mat. Inga bilder därifrån, glömde bort att fota.
Påskafton firade vi här hemma  hos oss, alla barnen var här och vi åt massa mat förstås.
Redan uppäten mat här, glömde bort att fota igen,...


Promenad i solen, härligt att äntligen få lite vårkänsla.

Ett besök i Göteborg blev det på påskdagen. 
Jag o syster shoppade lite, köpte doppresent till brorsdotterns lilla tös och så var vi uppe vid Masthuggskyrkan och tittade på utsikten. 
Och höll på att frysa till is i vindarna här uppe! 

Annandag påsk bar det av ut till kusten. 
Vi åt påsklunch på mysiga Hattaviken 
tillsammans med svärfar och svägerskan. 



Så vackert vid havet!

Inga barnbarn den här påsken...det kändes lite tomt och konstigt. 
De var hos sin mamma. 
Men vi firade lite förra helgen, 
med påskägg, godis och lite leksaker.
Vår lille ängel var vi hos också förstås.

Men nu är påsken slut för den här gången.
Idag plockade jag bort mina fjädrar och påskdekorationer.

Inga kommentarer: