söndag 18 februari 2018

Jag har fyllt år! 
Inga jämna år, men varje födelsedag är ju värd att fira eller hur?
Åren går så himla fort, fattar inte vart tiden tar vägen? 
Igår tittade jag i gamla fotoalbum, från -80, 90-talet och framåt 
(har köpt skåp som ska rymma dessa istället för att de ska stå gömda i en låda på kattvinden). 
Det syns förstås på bilderna att åren gått, vi var så unga och barnen var så små...men samtidigt känns det som igår, och jag fattar inte hur fort tiden gick?!? 
Mina bästa år måste nog ändå ha varit den där tiden, då barnen var små. 
Men...
 samtidigt så känns det som mina bästa år är NU också! 
Är så glad och tacksam för min familj, allesammans, både barnen och föräldrar o syskon, 
och tänker att vi borde bli bättre på att uppskatta varann...
och leva i nuet!

Igår åkte vi till storstan, jag och min man.
Att bara strosa runt och titta gillar jag...


Blev bjuden på godaste lunchen på min favoritrestaurang, Ma Cuisine,
där maten är så god att man blir lessen när den är uppäten. ;)
Go-kaffe på det,
innan vi gick till Saluhallen och köpte goda ostar som vi mumsade i oss på kvällen.
Vidare till Haga, och fika på mysiga kaféet Frid och Fröjd, 
där de har världens godaste fyllda scones. 
Mums!

Idag har jag haft födelsedagsbjudning för familjen,
det blev kakbuffé som det ska va på födelsedagskalas.
Fast alla var nog inte så glada, mina barn är inga kakmonster, föredrar riktig mat.
Och det kan det ju snart bli, 
för i den här boken (födelsedagspresent)
fanns massa gott...


Fick fina blommor och presenter, 
och en helt ljuvlig stor rosbukett från alla barnen.
Så fin!

Inga kommentarer: