fredag 7 oktober 2011

Veckans Fönster

-KONSTIGT-

Måste slänga in ett bidrag till Veckans Fönster innan dagen är slut. För det här tycker jag var konstigt; ett konstverk vid det stora vackra fönstret som liksom hamnat upp och ned. Eller....? Bilden är från Louisiana i Danmark och tagen när grönskan var ljugrön och ny i maj i år.

I morgon bitti bär det av till Danmark igen, jag och min man ska tillbringa helgen i Köpenhamn!

Fler konstiga fönsterbilder ser du hos Susanne och Veckans Fönster.

6 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Himmel jag tror det finns en mening med det där up side down..härligt o roande..ha det dejligt i Copen..

Pumita sa...

Haha, är det säkert att det inte är du som har vänt på bilden?! ;) Så kul med en utlandshelg! :)

Hanna sa...

Klockren kombination, tavlan och det gröna. Vackert!

Susanne sa...

Jag undrar verkligen varför tavlan hänger uppochner. Jättekonstigt! :-)

Jah Hollis sa...

Tänka sig, jag såg direkt att det är från Louisiana. Det kanske är ett test: Nu ska vi se om någon vågar säga till att tavlan faktiskt hänger uppochner. :-)

larans sa...

Spännande hängning där hos Giacometti-figurerna. Men int hänger den upp-och-ner, det är väl motivet som är så.