måndag 1 november 2010

Börjar få ordning på min nya dator. (Som förresten inte är helt ny, utan sonens gamla...)

I helgen som gick har vi varit på guldbröllopsmiddag, mina föräldar firade sin 50-åriga bröllopsdag. Det var fint och mysigt, så roligt att ha hela familjen samlad, alla syskon med familjer. Min goa svärdotter F skriver så fint om det HÄR.

Vi hade också hela vår lilla familj samlad hos oss med anledning av denna festlighet, det var också härligt. Vår lilla kattunge fick så mycket uppmärksamhet att hon blev alldeles uppspelt. Sen sov hon helt utmattad i soffan...

Själv är jag också helt matt och trött, vet inte om det är det gråa höstvädret eller att vi ändrat klockan i helgen. Vi hade studiedag idag, bl.a. med information om den reviderade läroplanen för förskolan på eftermiddagen, och jag fick verkligen anstränga mig för att koncentrera mig på att lyssna!

1 kommentar:

Marie sa...

Att få samla hela familjen är så mysigt, och så fint att få fira ett guldbröllop. Höstmörkret gör oss nog alla lite extra trötta, men om mindre än två månader går vi mot ljusare tider igen...kram