torsdag 30 september 2010

Min favoritlåt just nu när jag springer i skogen är den här:
Mina fötter flyger fram, jag känner mig stark och lycklig, och njuter av den kyliga höstluften. Det märks att det är höst, september är redan förbi, för det är mörkt redan klockan sju på kvällen. Jag får hålla mig till elljusspåret nu, det är för mörkt att springa annars. Jag är rädd att stöta på djur i skogen, minns förra höstens älgmöte...Här i trakterna runt vårt hus finns det dessutom vildsvin, dem vill jag då rakt inte möta i mörkret! (För några veckor sen hörde sonen mystiska ljud mitt i natten, tittar ut genom sitt fönster på andra våningen och får se ett vildsvin på vägen utanför....Hu.)
Redan fredag i morgon, den här veckan har gått otroligt fort!

1 kommentar:

Ninni sa...

Ja visst är det härligt nu!! Vi har ett fantastiskt väder. Så på eftermiddagen tar jag med mig kameran på en promenad.
Jag gillar också din kofta! Jättesnygg!
Ha en skön helg!
Kram Ninni