onsdag 16 juni 2010

Jag fick för ett tag sen en utmaning från Pumita, där man ska visa den tionde bilden som man visat på sin blogg, och sen skicka utmaningen vidare.
Så här ser min tionde bild ut:Bilden är tagen i början av november 2007, jag och min syster var i Avignon några fantastisk fina höstdagar. Provence var vackert i höstskrud, kanske blir det en ny höstresa dit...
Jag gör det enkelt för mig och skickar inte den här utnmaningen vidare, men den som vill kan ju anta utmaningen ändå!
Men,
nu är det sommar!
Vår gräsmatta har äntligen kommit, så härligt att ha det grönt omkring sej igen, istället för brunt och grått! Snart kan jag börja köpa lite växter också...
Nästa vecka ska jag ha semester, vi ska börja måla huset och efter vad vi kan se nu så ska det fina vädret hålla i sig. Hoppas det stämmer!

1 kommentar:

Pumita sa...

Precis, nu är det SOMMAR. Önskar dig en fin semester och håller tummarna för att du får fint målarväder! Ha det gott!