söndag 2 maj 2010

Bokfynd!
Igår var vi i grannstan och handlade, gick förbi en bokhandel och slank in där. Vilken tur, de sålde pocketböcker för 39 kr. Jag blev så glad över mina fynd, speciellt Ängelns lek av C R Zafón. Har läst en annan bok av honom, Vindens skugga, som jag tyckte mycket om. Hoppas den här är lika bra!

Idag skiner solen! Så glad man blir då.

Jag och mannen har varit ute i skogen på en löprunda, idag på ett för oss helt nytt spår på 5 km. Och jag lyckades förstås springa vilse....Men jag kom rätt till slut. Det var i alla fall en helt underbar skogsrunda, på mossiga stigar, förbi stenmurar och gamla hus i skogen, vitsippor och fågelkvitter. Härligt!

3 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Åh lyckliga du som har Ängelns Lek framför dig. Den ÄR lika bra som Vindens skugga. Tycker jag i a f.

Ha en fortsatt trevlig majsöndag!

Pumita sa...

Riktiga fynd! Vindens skugga är en av mina absoluta favoriter och därför hade jag skyhöga förväntningar på Ängelns lek. Jag tycker att den är klart läsvärd men inte lika bra.

Rajson sa...

Önskar att jag kunde priotera bokläsandet. Får ju så många bra tips om läsning!Får bli till sommaren!