måndag 16 februari 2009

Måndag igen! Och min födelsedag. Ett år äldre igen, åren går ju så fort. Jag hänger inte riktigt med ...
Jag blev firad igår med vackra blommor och fina, unika, smakliga och upplevelsefyllda presenter! Idag blir det lite firande också, jag fick present av mannen i morse, och nu håller han och yngste sonen på att laga middag åt mig (oss). Mmm, det luktar gott ifrån köket...

Det var meningen att vi skulle ut och äta på restaurang i lördags, men eftersom det ju var alla hjärtans dag då var det fullbokat överallt! Det hade vi ju inte tänkt på....Så det får bli nästa helg istället. Kanske lite mysigare och lugnare då.

Eftersom det är tulpantider nu så fick jag förstås en massa tulpaner igår, de är ju så fina! Jag fick också en kruka med söta pärlhyacinter. Så nu har jag lite vår inomhus!

7 kommentarer:

Pumita sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen! :)

Marie sa...

Ett riktigt stort Grattis. Och vem behöver restaurangbesök - när det finns kockar i huset. Kram

Ninni sa...

Ett stort GRATTIS! Vad underbart att bli bjuden på mat hemma...nästan bättre det än restaurangbesök. Åtminstone för den som bara kan slå sig ner och äta.
Kram Ninni

Camilla Alvén sa...

Lite i efterskott men ett STORT GRATTIS till dig.
Kram
Camilla

Anonym sa...

Synd att jag inte kikade in igår... :(

Men då får jag gratta i efterskott:

GRATTIS Ninnie!!!!

Miss Marie sa...

grattis i efterskott! hopas du hade en bra dag!

Marie sa...

Grattis N i efterskott. Skickar en varm go kram från lilla mig.