onsdag 22 oktober 2008

Jag fick den här utmärkelsen, Inspirasjon, av Poppins med den mysiga bloggen Poppins Garden, full med vackra saker, rosor och trevliga resereportage.
Meningen är att man ska välja ut mågra att skicka den vidare till, men oj, det tycker jag är så svårt...! Alla bloggar jag besöker ger inspiration på olika vis. Jag gillar att läsa om resor, om att bo i andra länder, om vackra saker, om minnen, känslor och stämningar, om blommor och trädgård, om mat och bak, om vackra kläder och skor, om heminredning, om barn och familj, vardagsliv och äventyr, böcker och film, njuta av vackra fotografier, och jaaa, allt möjligt...Så därför ger jag den vidare till alla er som jag brukar besöka, som ger mig allt det där!
Mie med sina guldkanter, ariaM med sina funderingar, min kreativa lillasyster DesignMe-Malin, Elisabeth med sina fönster kåserier, Fia med alla fotona och söta katterna, Stumpan med allt möjligt; böcker, filmer, kläder o goda recept, Ninni med fantastiska bilder från det fjärran och vackra Brasilien, Anki och Desirée med spännade vardag, resor och arbete i USA,
hemtrevliga Huga och Malkins däruppe i norra Sverige, underfundiga Carina med sina härliga foton, Miss Marie (som snart blir Mrs Marie) med massvis av inspiration och kreativitet, Nejma i exotiska Marocko, mysiga och pyssliga Nergårds-Emma med sin personliga stil, Pumita och Della med lockande resor och äventyr, Rajson med sina underbara foton, Cattis med sina vardagsfunderingar, och så Poppins själv, och till sist en ny bekantskap, Ida med sin mysiga blogg med fröjder för ögonen!
Nu blir det lite bloggpaus, imorgon åker jag och mannen till Köpenhamn över veckoslutet. Det ska bli skönt med några dagars semester!

8 kommentarer:

Ninni sa...

Tack snälla du för den! Hoppas du får några sköna dagar i Köpenhamn!
Kram Ninni

hugan sa...

ojoj då! hemtrevliga huga....jojo man tackar!! men just nu är jag nog inte ens trevlig..!

men hallå nu igen?? men ha det så underbart skönt i helgen!!!

Mie sa...

Tack! Vad gullig du är! Ha det toppen på semestern!

Ida sa...

Tack, vad glad jag blev-min första utmärkelse! Hoppas du får trevligt i Köpenhamn!! Mvh Ida

Åsa sa...

Åhh tusen tack vad du är gullig!

Della sa...

Tack snälla! Jag blir jätteglad!
Ha det bra!

Anonym sa...

Vad kul att bli omnämd här hos dig!!! Hoppas vi får kika in här om nån dag och får höra om din trevliga weekend.

Malin sa...

Bugar och tackar för utmärkelsen!