tisdag 9 september 2008

Jag har har fått en utmaning från Huga, som vill veta lite mer om mig. Så här gör man om man blivit utmanad;
Svara på alla frågor.
Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar; be dem läsa din...
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Här är frågorna:
1. Vilken mat äter du ofta?
Min egen hemlagade!
2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Det beror på vart man är, vad för slags kalas det är....
3. Var sitter du när du bloggar?
Vid min dator. Jag skaffade en egen dator för något år sen, så nu kan jag använda datorn när jag vill, bra!
4. Köper du ofta triss?
Väldigt sällan. Jag har inte tur i spel, bara i kärlek..!
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Grekland!
6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Jag tittar inte mycket på TV faktiskt. Men när jag tittar blir det nog mest 1:an, 2:an eller 4:an. Jag brukar se på filmer, underhållningsprogram som Doobido, På Spåret, Så ska det låta, deckare ibland...jaa, ungefär så.
.....och jaa, jag vet inte riktigt vilka jag ska välja ut att utmana. Så vem som vill får anta utmaningen och skicka den vidare!

1 kommentar:

Pumita sa...

Jag kan inte säga att jag tittar speciellt mycket på någon kanal. Väljer snarare de program jag vill se som På spåret, reseprogram och bra filmer t.ex.