måndag 3 mars 2008

Idag har jag jobbat tolv timmar i sträck...
Anledningen till denna långa arbetsdag är bl.a. att jag jobbat en timma extra på morgonen för en arbetskamrat som går datakurs. All personal inom förskola/skola ska utbildas i att kunna hantera datorn, väldigt bra tycker jag. Inte minst med tanke på att all rapportering av semester, övertid m.m. ska ske via nätet i vår kommun, då är det ju en förutsättning att man vet hur man använder datorn! Så då ställer jag ju upp och jobbar lite extra förstås, så får jag lite komptimmar och slipper (förhoppningsvis!!!) att hjälpa mina kollegor med självrapportering och dylikt.
Förresten, kycklingreceptet från i söndags finns här, titta in och provsmaka!

2 kommentarer:

Desiree sa...

Oj det var en lång arbetsdag. Då får du koppla av och sova gott i natt så du är pigg och fräsch till imorgon.

Cattis sa...

Visst är det bra om kollegorna är självgående på datan ;-)

mm. hundfobi. Det har min son haft i många år... han har varit så rädd att han gått omvägar efter skolan då han mött en hund. Nu vistas han i samma bostad som valpen. Han har sakta blivit botad från sin hundrädsla genom att han träffat trevliga hundar. Allt är möjligt :-D

kram
Cattis